Acest anunt a expirat la data: 09.04.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati: -emiterea de facturi si inregistrarea in programul de contabilitate a facturilor de la furnizori si a facturilor emise catre client; -evidenta platilor si a incasarilor (casa, banca , trezorerie) precum si inregistrarea acestora in contabilitate; -evidenta si procesarea deconturilor; -indosarierea documentelor; -relatia cu banca si cu trezoreria (extrase de cont, intocmire ordine de plata), relatia cu Registrul Comertului (depunere bilant, infiintare punct de lucru); -realizarea altor raportari/situatii solicitate de seful direct.

Cerinte

- minim 1- 2 ani experienta in domeniul contabilitatii; - absolvent studii economice; - bune abilitati de comunicare; - atentie la detalii, rezistenta la stress; - disponibilitate de a invata si de a se dezvolta profesional.

2 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare