Acest anunt a expirat la data: 09.01.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- intocmire registru de casa, verificare si inregistrare in contabilitate; - inregistrare facturi utilitati, deconturi; - verificarea contabilitatii de gestiune; - inregistrare incasari zilnice pe centre de cost; - verificarea transferurilor de numerar in si din agentii; - inregistrare incasari si plati prin banca; - verificare solduri furnizori.

Cerinte

- Studii superioare de contabilitate si informatica de gestiune/ economice; Cunostinte foarte bune de operare calculator: Windows, MSOffice (Word, Excel-solide). - minim 1 an experienta intr-o pozitie similara. Capacitate de lucru in echipa, gandire analitica, atentie la detalii, abilitati de comunicare, disponibilitatea de a invata lucruri noi. - buna capacitate de comunicare; - capacitate de planificare, coordonare si evaluare a activitatilor proprii, atentie distributiva; - capacitate de efort intelectual intens si prelungit; - responsabilitate si exigenta fata de munca depusa. Salariul net -1800 negociabil

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate

Nivel minim de experienta necesara 1 - 2 ani

1 pozitii disponibile 3 persoane au aplicat deja

Joburi similare