Acest anunt a expirat la data: 25.08.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Contabilitate primara: receptia, plata si inregistrarea facturilor, mentinerea legaturii cu firma de contabilitate Gestiunea personalului: redactarea si pastrarea evidentei contractelor individuale de muncă, efectuarea pontajului Administratie: negocierea si urmarirea derularii contractelor cu furnizorii, asigurarea functionarii asociatiei in conformitate cu legislatia in vigoare Secretariat: preluarea apelurilor, redactarea si arhivarea documentelor interne, gestionarea corespondentei, asigurarea activitatilor de protocol, etc.

Cerinte

Experienta de minim 3 ani pe un post similar Diploma in domeniul contabil si/sau cunoasterea programului de contabilitate CIEL Cunostinte MS Office - Word, Excel, Power Point, MS Outlook Experienta de lucru in echipa Cunoasterea limbilor franceza si/sau engleza reprezinta un atu

1 pozitii disponibile 3 persoane au aplicat deja

Joburi similare