Acest anunt a expirat la data: 17.08.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Contabilitate primara: receptia, plata si inregistrarea facturilor, mentinerea legaturii cu firma de contabilitate Gestiunea personalului: redactarea si pastrarea evidentei contractelor individuale de muncă, efectuarea pontajului Administratie: negocierea si urmarirea derularii contractelor cu furnizorii, asigurarea functionarii asociatiei in conformitate cu legislatia in vigoare Secretariat: preluarea apelurilor, redactarea si arhivarea documentelor interne, gestionarea corespondentei, asigurarea activitatilor de protocol, etc.

Cerinte

Absolvent de contabilitate si informatica de gestiune Diploma in domeniul contabil si/sau cunoasterea programului de contabilitate CIEL Cunostinte MS Office - Word, Excel, Power Point, MS Outlook Experienta de lucru in echipa Cunoasterea limbilor franceza si/sau engleza reprezinta un atu

1 pozitii disponibile 8 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare