Acest anunt a expirat la data: 30.11.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Cluj Napoca

Descrierea jobului - Cluj Napoca

Responsabilitati principale:  Incadrarea corecta a documentelor in categorii de venituri si cheltuieli precum si a centrelor de cost.  Inregistrarea documentelor primare in sistemul informatic: Charisma.  Urmareste si se asigura de corectitudinea documentelor (facturi, avize).  Receptionarea documentelor si a corespondentei.  Intocmire evidenta primara pana la nivel de balanta.  Intocmire raportari catre conducerea societatii.  Urmareste activitatea financiar contabila din zona de farmacii, depozite alocata: registru casa, jurnal vanzari, decont TVA, inventariere, relatia cu banca si instituiile statului, certificate fiscale, etc.  Urmareste si se asigura de plata facturilor scadente.

Cerinte

Candidatul ideal:  Absolvent studii superioare (de preferat) – specializare finante /contabilitate  Experienta relevanta de minim 1 an in contabilitate  Bun utilizator al pachetului MS Office  Cunostinte de utilizare soft Charisma - constituie un avantaj  Spirit analitic, riguros, cu atentie ridicata la detalii  Persoana foarte organizata, capabila de a se adapta unui ritm de lucru sustinut, sub presiunea unor termene limita  Fire comunicativa.  Disponibilitate pentru deplasari. Aspecte organizatorice:  program de lucru 8 ore, luni – vineri  punct de lucru: Cluj Napoca

1 pozitii disponibile 12 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare