Acest anunt a expirat la data: 06.05.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

• Intocmirea registrului de casa si gestionarea numerarului din casierie conform legii; • Verificarea plafoanelor pentru costuri deplasare, protocol conform procedurii; • Tinerea evidentei custodiei pentru produsele aflate la terti; • Organizarea si participarea la inventarierea patrimoniului si asistarea gestionarilor in operatiunile scriptice specifice; • Verificarea jurnalului de vanzari si cumparari si transmiterea acestora catre Head Office; • Verificarea inscrierii corecte a conditiilor contractuale cu clientii; • Setarea conditiilor contractuale ale clientilor in sistemul de operare/operarea efectelor de banca in sistemul contabil; • Recomandarea conditiilor de colaborare cu clientii in functie de bonitatea acestora; • Evidenta efectelor de incasat primite ca si garantie de la clienti si gestiunea acestora;

Cerinte

• Cunostinte de contabilitate primara pana la citirea unei balante; • Abilitati de comunicare/negociere; • Cunostinte de excel; • Cunostinte legate de documentele implicate in relatiile comerciale – ( cec-uri/bilete la ordin), scrisori de garantie bancara/gaj pe bunuri; • Experienta in munca, de minim 5 ani.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate

Nivel minim de experienta necesara 2 - 3 ani

1 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare