Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Coordonatorul echipei de contabili juniori (si Responsabil portofoliu societati) va avea urmatoarele responsabilitati: - Analizeaza rezultatele echipei, pregateste si valideaza planninguri pentru membrii echipei, si se asigura de respectarea acestora; - Pregateste si conduce intalniri de echipa, si individuale, in vederea prezentarii performantelor si impunerii de corectii ( cand este necesar); - Motiveaza si mentine un bun climat de lucru in cadrul echipei pe care o conduce ( si in cadrul Companiei); - Stabileste obiective individuale cantitative si calitative pentru echipa pe care o conduce, cu aprobarea managerului de departament; - Realizeaza lucrarile premergatoare de intocmire a contului de profit si pierdere; - Controleaza lunar activitatile membrilor din echipa in scopul asigurarii unei imagini cat mai clare privind conturile companiei; - Justifica soldurile contabile la finele anului calendaristic; - Realizeaza lucrari de pregatire a situatiilor financiare anuale:bilant, cont profit si pierdere, Anexe; - Analizeaza principalele conturi de bilant ( furnizori, clienti, trezorerie, imprumuturi, datorii catre institutii publice, salariati si alte organisme sociale) cu scopul de a urmari coerenta acestora si de a justifica soldurile; - Interpreteaza rezultatele economice ale societatilor din portofoliul atribuit; - Asigurarea managementului echipei si a respectarii procedurilor și normelor de calitate aplicabile la nivelul companiei;

Cerinte

Căutăm o persoană capabila sa lucreze intr-un ritm alert, atentă la detalii, adaptabilă, determinată și dornică sa ni se alature la sediul nostru din Iași. Pentru reușita în această misiune este nevoie de: - Experiență relevantă în domeniul financiar - contabil de minimum 5 ani; - Experiență relevantă de 2- 3 ani în coordonarea și managementul de proximitate al unei echipe (minim 2-3 persoane); - Cunoștințe de limba franceză - reprezintă un avantaj; - Abilități de comunicare, analiză și prelucrare a informațiilor; - Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office; - Responsabilitate, seriozitate, rigurozitate și atenție la detalii; - Orientare către rezultate, echipă și client. Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial atractiv.

1 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare