Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Responsabilitati Coordoneaza la nivel national activitatile de achizitie, asigurare, administrare a parcului de masini; Coordoneaza activitatea de intretinere si reparatii; Gestioneaza politele de asigurari auto (RCA si CASCO) si taxele aferente parcului auto, mentinand evidenta corecta si completa a politelor expirate si reinnoirii acestora; Mentine relatia cu societatile de leasing, unitatile de service auto si companiile de asigurari auto; Coordoneaza relatia cu furnizorii de carburant; Centralizeaza si verifica foile de parcurs; Asigura derularea activitatilor de inmatriculari si radieri; Construieste si urmareste bugetul de cheltuieli si investitii; Deleagă eficient, repartizează corect responsabilităţile între membrii echipei; se asigură că angajaţii înţeleg responsabilităţile şi sarcinile primite şi îi sprijină în realizarea lor; Monitorizează nivelul de îndeplinire a responsabilităţilor şi sarcinilor echipei sale.

Cerinte

Experienţă de minimum 1 an in domeniul administrativ/administrarea parcului Auto; Studii superioare - reprezinta avantaj; Cunostinte foarte bune de Microsoft Office (in special Excel); Cunostinte limba engleza - nivel mediu; Deţinător carnet de conducere categoria B; Cunoştinţe generale de mecanică auto; Rezolvarea problemelor; Organizare & Planificare & Time Management; Orientare catre client; Integritate si incredere; Etica si valori; Abilitati interpersonale.

1 pozitii disponibile 12 persoane au aplicat deja

Joburi similare