Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Planificarea, coordonarea si monitorizarea activitatilor de resurse umane din sfera administrativa si de salarizare la nivelul companiei; Coordonarea activitatilor recurente privind procesele de incheiere si reziliere a contractelor de munca, elaborarea si modificarea documentelor administrative specifice activitatii de resurse umane; Actualizarea si comunicarea la nivelul companiei a modificarilor organizationale aprobate: organigrama, ROI, CCM, proceduri interne; Coordonarea activitatii de intocmire si verificare a pontajelor; Verificarea si supervizarea calculului salarial la nivel de companie (inclusiv verificarea notelor contabile aferente) Calculul indicatorilor de performanta specifici activitatilor administrative si de salarizare, analiza rezultatelor si elaborarea propunerilor de imbunatatire a acestora; Analiza studiilor de piata disponibile si elaborarea stategiilor de compensatii si beneficii aliniate acestora; Monitorizarea respectarii normelor de comportament in cadrul firmei; propunerea / avizarea de masuri disciplinare; Supervizarea proceselor de delegare si detasare la nivel local si international; Initierea solicitarior de adaptare a resurselor informatice pentru asigurarea necesitatilor curente ale departamentului; Suport decizional pentru management in problemele legate de relatiile intre angajati si societate; Reprezentarea companiei in relatia cu autoritatile.

Cerinte

Studii universitare cu profil economic; Experienta de minim 3 ani in domeniul resurselor umane – admistrativ / salarizare ; Cunostinte solide privind legislatia muncii, salarizare si administrare personal; Cunoasterea la nivel avansat a pachetului MS Office (Excel, PowerPoint); Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational; Abilitati analitice si organizatorice; Atitudine proactiva si persoana responsabila; Excelente abilitati de comunicare si spirit de echipa.

1 pozitii disponibile 6 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare