Acest anunt a expirat la data: 15.06.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Cautam candidati cu bune abilitati organizatorice si de conducere pentru postul de coordonator relatii clienti intr-o activitate de divertisment de tip Escape Rooms. Jocul Rooms Escape ofera o experienta reala de evadare: grupuri de 2 - 6 participanti sunt incuiate in camera aleasa si au un anumit timp pentru a evada. Membrii grupului de prieteni colaboreaza si isi pun din plin mintea la contributie! Jocurile reale de evadare provoaca inteligenta, intuitia si spiritul de observatie, si stimuleaza lucrul in echipa pentru a le descoperi toate secretele. Candidatul ideal: Puternica orientare catre client. Manifesta o deosebita grija pentru satisfacerea nevoilor clientului: anticipeaza si intelege nevoile clientului, ofera serviciile prompt, corect si respectuos, este disponibil si serviabil, cauta si propune modalitati de imbunatatire a serviciului, cauta si transmite sau foloseste parerea clientului • comunicarea interpersonala. Dezvolta si intretine si o buna relatie cu clientul si colegii: trateaza clientii si colegii cu respect, comunica deschis, onest si cu tact, abordeaza si rezolva constructiv conflictele, se exprima intr-un mod clar si organizat • organizare. Isi planifica, organizeaza, prioritizeaza eficace timpul, resursele si activitatea, anticipeaza problemele care pot aparea, defineste corect si rezolva prompt problemele, se focuseaza pe atingerea eficienta a rezultatelor • negociere. Este orientat si cababil spre a discuta si ajunge catre o solutie win-win, intr-un mod respectuos, calm, argumentat, de incredere si deschis • atentie la detalii. Este focusat pe calitate, isi indeplineste sarcinile cu grija si fara erori, cunoaste si urmeaza in detaliu regulile si procedurile si verifica corectitudinea indeplinirii sarcinilor • etica si integritate. Accepta si isi asuma responsabilitatea actiunilor, respecta angajamentele si regulile, este cinstit si deschis, isi executa sarcinile cu seriozitate • abilitati logice puternice si orientarea catre solutioarea problemelor. • viteza rapida de reactie in conditii de stress. • cunostinte de limba engleza nivel mediu spre avansat. • cunostinte de operare PC si Office. • munca in echipa. Promoveaza colaborarea, isi ofera ajutorul in echipa Experienta in coordonarea unei echipe constituie un avantaj!

Cerinte

Descrierea jobului: Postul presupune atat desfasurarea activitatilor de mai jos cat si coordonarei echipei de reprezentanti relatii cu clientii. - Intampinarea clientilor, asistarea acestora, transmiterea informatiilor la orice solicitari si intrebari legate de serviciile oferite. - Sustinerea instructajului inainte de joc, organizarea corespunzatoare a acestuia functie de rezervari, grad de ocupare, eventuale intarzieri, astfel incat sa nu existe intarzieri fata de calendarul de programari. - Preluarea apelurilor telefonice, oferirea informatiilor solicitate de catre clienti, inregistrarea corecta a rezervarilor in sistem. - Asigurarea respectarii orarului de joc si a modului de desfasurare a acestuia conform regulilor. - Disponibilitatea de explica parcursul nefinalizat al scenariului pentru participanti - Refacerea intocmai conform scenariului a camerelor de care este responsabil, pentru a fi pregatite pentru urmatorul grup de participanti. - Incasarea contravalorii serviciilor. - Asigurarea bunei functionari a tuturor elementelor de recuzita necesare desfasurarii activitati in bune conditii conform scenariilor Beneficii Oferim un pachet salarial atractiv functie de implicare si rezultate, posibilitatea de a avea un program de lucru flexibil, o activitate dinamica, distractiva, provocatoare cu puternic accent pe relationare sociala, oportunitati de crestere si dezvoltare.

Restrictii

Nivel minim de experienta necesara 6 - 12 luni

Limbi straine necesare Engleza

1 pozitii disponibile 3 persoane au aplicat deja

Joburi similare