Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Principalele responsabilități în calitate de Corporate Committees Planner vor fi:  Organizarea întâlnirilor grupurilor de lucru și gestionarea tuturor aspectelor administrative asociate acestora;  Completarea și ținerea minutelor ședințelor de comitete, și transmiterea lor către cei interesați;  Asigurarea unei comunicări optime între membrii grupului de lucru;  Gestionarea bugetelor referitoare la organizarea ședințelor de lucru și a altor evenimente specifice;  Însoțirea membrilor grupului de decizie în deplasările în țară și străinătate;  Elaborarea și redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice și, bineînțeles, a altor documente și situații cerute de management;  Preluarea, înregistrarea și arhivarea informațiilor și a documentelor prezentate în ședințe, cu accent pe păstrarea confidențialității acestora;  Asigurarea transmiterii diferitelor documente prin poștă, fax sau e-mail.

Cerinte

Căutăm o persoană organizată, diplomată și responsabilă pentru a se alătura unui proiect de mare anvergură. Pentru reușita în această misiune este nevoie de:  Cunoștinte foarte bune de limba franceză și engleză (minim B2);  Experiență relevantă într-un domeniu administrativ sau conex;  Atenție la detalii și capacitate de sinteză;  Foarte bune abilități de comunicare;  Capacitate de organizare și prioritizare a task-urilor alocate;  Cunoștințe de operare PC (pachet Microsoft Office);  Disponibilitate la deplasări în țară și în străinătate.

1 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare