Acest anunt a expirat la data: 27.04.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Organizarea, monitorizarea și coordonarea activităților de afiliere; Menținerea asistenței pentru clienți la cel mai înalt nivel; Organizarea evenimentelor de implicare a clienților și de asistență pentru clienți; Realizarea și prezentarea KPI-urilor; Activități de amenajare a spațiilor. Program de lucru: luni-vineri; Salariu atractiv; Perspective de avansare în carieră; Cursuri gratuite: traininguri, testări, schimb de experiență cu specialiștii altor sedii din România.

Cerinte

Cunoștințe avansate în oricare din următoarele limbi (obligatoriu): bulgară, sârbă, maghiară, italiană, portugheză, greacă, poloneză. Cunoașterea limbii ruse constituie un avantaj; Cunoștințe avansate în limba engleză (obligatoriu); Experiență în domeniul asigurărilor sau în sectorul bancar (obligatoriu); Experiență în organizarea afacerilor, în management și operare (de cel puțin 3 ani); Organizări directe vânzări de tip B2C și management; Abilități de recrutare și formare a personalului; Posibilitate de relocare.

4 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare