Acest anunt a expirat la data: 16.02.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Se asigura ca reclamatiile clientilor sunt tratate in mod corect si prompt, iar toate nemultumirile acestora sunt rezolvate in timp util. Mentine si imbunatateste imaginea serviciilor si produselor Cargus in fata clientilor. Evita escaladarea reclamatiilor, asigurandu-se de mentinerea si continuarea unor bune relatii cu toti clientii existenti sau potentiali. Respecta si urmeaza procedurile privind tratarea reclamatiilor si acordarea compensatiilor reducand astfel cat mai mult posibil nemultumirile clientilor Cargus, precum si pierderea lor. Foloseste un mod de comunicare si relationare eficient si profesionist cu toate departamentele Cargus implicate, in investigatiile aferente reclamatiilor clientilor la adresa companiei, in vederea solutionarii acestora.

Cerinte

Orientare catre client si satisfacerea solicitarilor acestuia - Abilitati de comunicare atat in limba romana cat si in engleza (scris si vorbit) - O foarte buna cunoastere a produselor, serviciilor companiei - Curiozitate si pasiune pentru rezolvarea problemelor - Spirit de echipa si initiativa - Gandire analitica, focusata pe solutii si rezultate - Abilitati de operare MS Office (Word, Excel, Outlook)

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare