Acest anunt a expirat la data: 15.10.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Se asigura ca reclamatiile clientilor sunt tratate in mod corect si prompt, iar toate nemultumirile acestora sunt rezolvate in timp util. - Mentine si imbunatateste imaginea serviciilor si produselor Urgent Cargus in fata clientilor. - Evita escaladarea reclamatiilor, asigurandu-se de mentinerea si continuarea unor bune relatii cu toti clientii existenti sau potentiali. - Respecta si urmeaza procedurile privind tratarea reclamatiilor si acordarea compensatiilor reducand astfel cat mai mult posibil nemultumirile clientilor Urgent Cargus, precum si pierderea lor. - Foloseste un mod de comunicare si relationare eficient si profesionist cu toate departamentele Urgent Cargus implicate, in investigatiile aferente reclamatiilor clientilor la adresa companiei, in vederea solutionarii acestora.

Cerinte

- Orientare catre client si satisfacerea solicitarilor acestuia - Abilitati de comunicare atat in limba romana cat si in engleza (scris si vorbit) - O foarte buna cunoastere a produselor, serviciilor companiei - Curiozitate si pasiune pentru rezolvarea problemelor - Spirit de echipa si initiativa - Gandire analitica, focusata pe solutii si rezultate - Abilitati de operare MS Office (Word, Excel, Outlook)

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala

1 pozitii disponibile 5 persoane au aplicat deja

Joburi similare