Acest anunt a expirat la data: 16.07.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Pentru partenerul nostru, specializat in sisteme integrate de gestionare a relatiilor cu clientii si modernizarea serviciilor, cu peste 2500 de angajati la nivel European, ce ofera servicii de asistenta telefonica integrate, colectare de date si procesarea datelor (back-office), recrutam Customer Care Agent. Responsabilitati: - Preluarea apelurilor venite de la clienti si identificarea solutiilor si a raspunsurilor ce trebuiesc transmise acestora; - Identificarea si promovarea oportunitatilor de vanzare a serviciilor catre client, in functie de nevoile acestora; - Oferirea de informații complete și exacte cu privire la produsele si serviciile companiei - Atingerea obiectivelor de vânzări precum si a obiectivele calitative; - Atingerea obiectivelor de performanta (KPI), atat din punct de vedere calitativ cat si cantitativ; - Informarea permanenta referitoare la caracteristicile produselor si ale serviciilor companiei; - Respectarea tehnicilor de abordare si comunicare cu clientii, conform politicilor companiei; - Punerea in practica a metodelor de cross-selling si up-selling in vederea crearii oportunitatilor de vanzare; - Cunoasterea excelenta si punerea in aplicare a procedurilor si instructiunilor de lucru; - Transmiterea corecta si in termen catre superiorul direct a situatiilor ce nu pot fi rezolvate de catre dumneavoastra; - Procesarea cu profesionalism a solicitarilor interne din cadrul companiei (in cadrul departamentului si in relatie cu alte departamente) si administarea responsabilitatilor de back office; - Oferirea de suport catre ceilalti membri ai echipei.

Cerinte

- Aceasta oportunitate de cariera este deschisa catre toate persoanele care sunt interesate si au abilitatile necesare pentru postul de Agent Customer Care & Vanzari; - Experienta anterioara pe o pozitie similara sau care a presupus relatii cu clientii – poate constitui un avantaj; - Experienta anterioara pe servicii de telecomunicatii poate constitui un avantaj; - Limba Engleza: nivel mediu; - Cunoasterea pachetului MS Office; - Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si persuasiune; - Abilitati de identificare si valorificare a oportunitatilor de vanzare; - Orientarea catre client; - Abilitatea de adaptare; - Atitudine proactiva si orientata catre rezultate; - Dorinta de invatare si promovare. Beneficii: - Perioada de formare (training), platita; - Salariu foarte motivant + bonuri de masa; - Se ofera bonusuri atractive in functie de activitate si performanta; - Flexibilitate pentru programul de lucru, full time sau part time.

10 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare