Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Responsabilitati: - gestionezi apeluri inbound/outbound din partea/catre clientii care detin produse bancare (POS, aplicatii de Online Banking, carduri debit/credit) - oferi solutii adaptate fiecarei probleme intalnite conform nevoilor de business si procedurilor standard ale Companiei; - dai dovada de profesionalism in discutia cu clientii in acord cu standardele de calitate;

Cerinte

In calitate de membru al echipei de Customer Care Support, esti primul punct de contact al clientului, asadar avem nevoie sa: - ai cunostinte bune de limba italiana, cel putin nivel B2. Limba engleza reprezinta un avantaj, cel putin nivel B1; - ai cunostinte ale pachetului Microsoft Office; - ai capacitatea sa comunici cu lejeritate, sa fii o persoana calma si sociabila - ai disponibilitatea de a lucra in ture (de zi, de zi+noapte si/sau weekend, in functie de activitatea desfasurata); - ai o mentalitate orientata catre client, contribuind astfel la furnizarea de servicii de calitate. Ar fi un mare plus daca: - ai mai ocupat o pozitie similara; - ai o atitudine pozitiva si capacitatea de a gestiona situatiile complexe dand dovada de empatie si intelegere; - esti o persoana multitasking cu dorinta de invatare.

Restrictii

Limbi straine necesare Engleza, Italiana

15 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare