Acest anunt a expirat la data: 06.02.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Pentru departamentul nostru de calitate căutam specialiști dornici să facă față provocărilor din piața auto internațională. Profită de oportunitatea de a te alătura unei echipe energice și entuziaste! - Coordonează vizitele clienților în fabrică - Acordă suport managementului în relația cu clientul - Supervizează activitățile de implementare a acțiunilor corective de la auditurile de client și ajută la implementarea acestora - Acordă suport la clarificarea problemelor de calitate la client și la analiza acestora - Păstrează legătura cu clientul pentru proiectele din portofoliu atât în faza de proiect cât și în serie - Participă în echipele cros-funcționale de îmbunătățire continuă (PFMEA, Kaizen) - Vizitează regulat clientul pentru a prezenta îmbunătățirile și a prelua feed-backul clientului - Livrează datele cerute de managerul de calitate

Cerinte

- Studii superioare tehnice - Minimum 3 ani experiență în cablaje, preferabil pe produse Daimler - Cunoștințe despre ISO 9001; ISO TS 16949, PFMEA, Control Plan, PPAP, 8D;Kaizen - Bune cunoștințe de operare PC - Cunoștințe la nivel avansat de limba germană - Cunoștințe de managementul calității și problem solving tools (5 WHY ; ISHIKAWA) - Abilități de comunicare, organizare, negociere și inițiativă proprie - Abilități de analiză, abilități de leadership, capacitatea de a lucra autonom și de a lua decizii

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare