Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Monitorizeaza indicatorii de performanta ai companiilor partenere de outsourcing (mentenanta si instalari), precum si resursele si mijloacele necesare pentru realizarea lor; Urmareste modul in care partenerii isi desfasoara activitatea in teren; Analizeaza diverse operatiuni in sistemele noastre si aduce rezolutiile necesare; Urmareste rapoartele ce apar in sistem si analizeaza necesitatea de resurse in diferite zone; Urmareste/monitorizeaza ca partenerii sa respecte standardul de lucru si procedurile interne de orice natura; Propune solutii partenerilor pentru imbunatatirea indicatorilor de performanta; Comunica direct cu partnerii privind decizii, urgentari, update-uri la proceduri; Verifica anexele partenerilor si corectitudinea datelor din anexele de lucrari; Urmareste implementarea si respectarea standardelor de interactiune cu clientii agreate la nivel de companie, de catre toti membrii echipei Huawei, directand comentariile pozitive si negative catre partenerii externi de fiecare data cand il primim urmare interactiunilor cu un client UPC (PRO Customer); Auta la atingerea nivelului minim de satisfactie a clientului, comunicat la nivel de companie, rezultat in urma interactiunilor dintre client si echipele Operatiuni Clienti (CO) care desfasoara activitati de instalare sau rezolvare deranjament.

Cerinte

Studii medii finalizate cu diploma de bacalureat; Studii superioare, intr-unul dintre domeniile Tehnic/ Electric, IT, Telecomuncatii, Automatica/ Calculatoare prezinta avantaj; Bune competente de organizare si motivare; Bune abilitati de intelegere a aplicatiilor si sistemelor cu care lucram, sau adaptare rapida la utilizarea lor.

1 pozitii disponibile 5 persoane au aplicat deja

Joburi similare