Acest anunt a expirat la data: 16.09.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Brașov si altele

Descrierea jobului - Brașov si altele

Locație: Brașov și Sibiu, Pachet de relocare inclus Esti dispus să te relochezi pentru a-ți îndeplini visul profesional? Acum ai ocazia să lucrezi și să trăiești în: - orașul declarat ca având cele mai bune condiții de trai din România: BRAȘOV - sau in orașul ce a fost Capitală Culturală Europeană, în prezent cu cel mai mare nivel de investiții străine din România: SIBIU 5 motive pentru a te reloca: • Beneficiezi de un pachet de relocare/ sprijin; • Beneficiezi de susținere în procesul de integrare în cadrul organizației; • Ai șansa de a te dezvolta profesional într-un mediu de lucru plăcut; • Sparge monotonia. Descoperă un oraș nou, oameni noi, provocări noi; • Trăiești viața la înălțime la propriu și la figurat. Brașovul este la peste 1020 de m altitudine, iar Sibiul este unul dintre cele mai prospere orașe din România. Centrele operaționale din Brașov si Sibiu, două din cele trei sedii deschise în România, oferă servicii multilingve asociate activităților de Contact Center (Outbound și Inbound) și Back-Office, specializate în gestionarea și consolidarea relațiilor cu clienții și partenerii, la nivel internațional.

Cerinte

- Cunoștințe de limba Germană la nivel avansat; - Cunoștințe de limba Engleză la nivel mediu/ avansat; - Cunoștințe operare PC și viteză de tehnoredactare; - Foarte bune abilități de comunicare; - Perseverență și focus pe îndeplinirea obiectivelor stabilite; - Persuasiune și proactivitate; - Atitudine pozitivă și orientare către client; - Capacitate de adaptare, spirit de echipă, atenție la detalii. Responsabilități: - Operează toate serviciile electronice destinate clienților - preia și inițiază apeluri și e-mailuri, operează în baza de date; - Furnizează informaţii, acordă asistenţă, tratează reclamaţii prin telefon, e-mail sau chat, conform procedurilor şi instrucţiunilor de lucru; - Înregistrează fiecare apel, e-mail și chat preluat sau inițiat în baza de date, în conformitate cu procedurile de lucru; - Promovează imaginea companiei prin atitudine, cunoştinţe, orientare către client şi disponibilitate faţă de nevoile clienţilor; - Acordă suport colegilor mai puţin experimentaţi şi dovedeşte spirit de echipă. Beneficii: - Primă de relocare/ instalare; - Training-uri specifice activității; - Pachet salarial peste media pieței; - Bonusuri de performanță lunare; - Posibilități de dezvoltare profesională într-o companie de nivel internațional; - Asigurare medicală privată; - Mediu de lucru profesionist si plăcut.

10 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare