Acest anunt a expirat la data: 03.02.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Clientul nostru este o companie multinationala cu capital german, lider la nivel mondial in domeniul de activitate desfasurat. De peste 50 de ani produce si comercializeaza produse chimice ce sunt utilizate intr-o gama variata de industrii (automotive, prelucrare mecanica si mase plastice). Produsele companiei sunt comercializate in Romania de 15 ani. La inceputul anului viitor, printr-o noua investitie, compania va deschide un sediu comercial in Sibiu. Pentru acest nou sediu, suntem in cautarea unei persoane care sa ocupe postul de Customer Service Specialist. In calitate de Customer Service Specialist, responsabilitatile dumneavoastra principale se refera la comenzile venite din partea clientilor precum si mentinerea legaturii cu acestia. Veti prelua comenzi de la clienti, telefonic sau pe e-mail, veti inregistra comenzile in sistem si va veti asigura ca produsele comandate ajung la sediul clientului in timp util. In acelasi timp veti raspunde eventualelor intrebari sau nelamuriri ale clientilor despre comenzi si livrari. Daca va regasiti in descrierea de mai sus si credeti ca aceasta oportunitate este de interes pentru dumneavoastra atunci sunt bucuroasa sa discutam mai multe detalii despre o posibila colaborare.

Cerinte

Este o oportunitate excelenta pentru o persoana care doreste sa isi construiasca o cariera intr-un mediu de lucru stabil cu oportunitati de dezvoltare profesionala. Aceasta persoana va avea ocazia sa fie printre primii angajati din Romania ai acestei companii. Va lucra alaturi de o persoana din Romania care are experienta deja de 5 ani alaturi de aceasta companie. Sunteti persoana potrivita daca experienta dumneavoastra profesionala este de cel putin 4, 5 ani in domeniul de customer support. Este important sa fiti o persoana care comunica cu usurinta cu cei din jur, sunteti o fire atenta si meticuloasa, un om in care colegii si superiorii se pot increde. Este esential sa cunoasteti limba engleza (aceasta va fi limba in care veti comunica cu furnizori din Germania dar si cu colegii dumneavoastra din alte tari) si este de apreciat daca aveti cunostinte de limba germana. Daca in experienta dumneavoastra profesionala ati lucrat cu programe precum SAP si CRM, aceste cunostinte va vor fi de folos la noul job. De asemenea, este important sa aveti experienta in utilizarea programelor Word, Excel. Studiile dumneavoastra universitare care completeaza profilul acestui job pot fi din domenii diverse ce au legatura cu: management, administrarea afacerilor, relatii publice si comunicare, etc.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare