Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Esti o persoana tanara, ambitioasa si responsabila, cu dorinta de a te dezvolta profesional? Te invitam sa ne cunoastem! Cum ne dorim sa fie noua colega/noul coleg? Ne-ar plăcea ca să ai experienta in activitatea de customer support. Daca detii cunostinte foarte bune de operare PC, studii medii absolvite și te-ai mai intalnit cu activitatile mentionate anterior, esti candidatul potrivit. Descrierea jobului: Ce presupune Job-ul? • Vei avea sarcini administrative si customer support • Verificarea status-ului produselor nou listate si al comenzilor din sistem; • Transpunerea datelor in format informatic; • Activitati de secretariat (gestionare corespondenta, copiere si scanare documente, evidenta, facturare); • Suportul telefonic / e-mail tuturor clientilor si solicitarilor acestora- vei distribui informatii utile catre clienti; Ce oferim? • Salariu competitiv; • Oportunitate de activare si dezvoltare intr-o echipa profesionista; • Mediu de lucru placut si dinamic;

Cerinte

Candidatul ideal are urmatoarele abilitati: • Abilitati excelente de comunicare si relationare; • Orientare catre client; • Abilitati de rezolvare a problemelor; • Foarte bune ablitati de management al timpului si de organizare a sarcinilor; • Cunoasterea Pachetului Microsoft Office-nivel mediu; • Atentie la detalii; • Flexibiltate in raport cu atributiile specifice muncii; Spirit de echipa.

1 pozitii disponibile

Joburi similare