Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati: Ofera clientilor consultanta telefonica si prin corespondenta scrisa (email/ chat); Asista si ghideaza clientii in realizarea de comenzi online; Rezolva solicitarile de orice natura privind produsele si serviciile Praktiker; Urmareste procesul de comanda online de la plasare pana la livrare si returnare/ anulare; Administreaza baza de date a platformei online (opereaza modificari, listeaza produse); Contacteaza celelalte departamente sau magazinele, precum si furnizorii, in vederea obtinerii informatiilor necesare solutionarii cererilor clientilor; Elaboreaza rapoarte privind livrarile, retururile, incasarile comenzilor online.

Cerinte

Experienta profesionala: Studii medii/ superioare; Experienta in domeniul comercial; Cunoştinţe bune de operare MS Office, Email, Internet Exprimare corecta si fluenta verbala si scrisa in limba romana; Candidatul ideal: Persoana responsabila, organizata si cu spirit antreprenorial; Fire comunicativă, cu o voce placuta; Atitudine pozitiva, proactiva, orientare catre client; Abilitate de a lucra in echipa; Capacitate de a invata (usurinta in asimilarea rapida a informatiilor); Rezistență la stres;

1 pozitii disponibile 5 persoane au aplicat deja

Joburi similare