Acest anunt a expirat la data: 03.06.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Compania angajatoare: filiala a unei companii Germane - productie articole destinate industriei Financiar – Contabilitate - Controlling: • Organizarea si reorganizarea departamentului si a activitatilor financiar contabile din companie • Vector in preluarea contabilitatii din celelalte filiale ale producatorului in filiala din Romania, consolidarea informatiei si uniformizarea sistemului de inregistrare conform regulilor interne ale companiei • Mentinerea relatiei cu departamentul financiar-contabil din Germania • Mentinerea relatiei cu auditorii locali din fiecare organizatie preluata • Realizarea si implementarea managementului prin bugete si a centrelor de costuri si profit (P&L) • Realizarea si implementarea sistemelor de monitorizare si control a activitatii companiei prin introducerea tablourilor de board (business analisys) • Livrarea la timp a inregistrarilor financiar contabile • Inventarierea si gestionarea patrimoniului companiei in conformitate cu nevoile interne si externe ale companiei • Gestionarea relatiei cu bancile si furnizorii prin reducerea costurilor relatiei de colaborare • Realizarea si implementarea unui sistem de forecast si gestionare a costurilor legate de activitatea companiei • Consultanta in management financiar – contabil – controlling, pentru directorul general al companiei. In acest sens, are responsabilitatea de a stabili, impreuna cu directorul general al companiei, a directiilor strategice de actiune cu privire la: Gestionarea si controlul patrimoniului companiei Controlul indicatorilor de business Controlului costurilor aferente activitatii companiei Previzionarea activitatilor si actiunilor de baza ale companiei in vederea realizarii obiectivelor fundamentale ce trebuie realizate • Gestionarea performantelor membrilor echipei din departamentul coordonat • Indeplinirea sarcinilor curente primite de la Directorul General

Cerinte

Experienta pe un post similar- MINIM 3 ANI: supervizare contabilă si/sau coordonare departament financiar contabil, controlling • Studii superioare economice finalizate • Contabil autorizat, Expert contabil • ACCA, MBA (constituie un avantaj) • Expert in analiza financiara si de risc financiar • Cunostinte aprofundate de legislație financiar- contabila • Cunostinte de SAP si usurinta in utilizarea computerului • Fluenta in vorbirea limbii engleze (cunoasterea limbii germane constituie avantaj) • Experienta relevanta intr-o companie internationala reprezinta avantaj Competentele aprofundate ale postului: Candidatul ideal trebuie sa aiba competente si expertize la nivel aprofundat si consolidat in urmatoarele domenii: • Gestionarea situatiilor de criza in management financiar • Management financiar contabil • Controlling financiar contabil (a nu se confunda cu activitatea de control financiar intern sau audit) • Organizarea si conducerea activitătilor contabile si financiare • Gestionarea patrimoniului companiei conform legilor in vigoare • Planificarea, organizarea si coordonarea activitătilor, proceselor si a membrilor echipei • Organizarea strategică a departamentului • Managementul prin bugete • Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare. • Capacitate foarte mare de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale. • Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor si sistemelor de organizare interne ale companiei. • Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru si cu abilitati de lider pentru departamentul sau. • Deschis la nou si schimbare si cu puternice abilitati si aptitudini de adaptare la un mediu organizational in schimbare. • Rezistent la stress si capabil sa prioritizeze astfel incat sa respecte termenele limita impuse. • Analitic si orientat spre imbunatatirea continua a proceselor.

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare