Acest anunt a expirat la data: 11.03.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

-Dezvoltarea strategiei de resurse umane a companiei; - Coordonarea proceselor de recrutare; - Evaluarea, dezvoltarea si sustinerea performantei angajatilor si alinierea politicii de personal la obiectivele de business ale companiei; - Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului; -Asigurarea respectarii legislatiei in vigoare in domeniul muncii si a procedurilor si reglementarilor interne. Din sarcinile postului nu fac parte : intocmirea si plata salariilor, intocmirea pontajelor, adeverintelor, intocmirea si transmiterea declaratiei 112.

Cerinte

-studii superioare si/sau cursuri de calificare in domeniu HR; -bune abilitati de comunicare, coordonare si organizare; -experienta minim 2 ani in domeniul recrutarii fortei de munca si administrarii de personal; -cunostinte foarte bune privind legislatia muncii; -cunostinte operare calculator: Microsoft Office (Word, Excel); - atitudine pozitiva si initiativa.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare