Acest anunt a expirat la data: 27.12.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

CALITATE ♦ PROMPTITUDINE ♦ RESPECT ATT INTERIM: suntem o companie tânără și dinamică, oferind servicii atât angajatorilor, cât și persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă. Oferim servicii profesionale de resurse umane în Oradea, România și UE, și soluții adaptate de recrutare și plasare forță de muncă, selecție și leasing de personal. Cei care și-au găsit un loc de muncă prin intermediul echipei noastre apreciază în mod deosebit promptitudinea și deschiderea noastră, iar angajatorii care au lucrat cu noi, ne caută din nou. Dorim să fim agenția preferată de recrutare pentru companii și pentru cei care-și caută un loc de muncă, oferind calitate, promptitudine și respect. Suntem creativi, ambițioși, deschiși, consecvenți în munca noastră pentru găsirea celor mai bune soluții, interesați de dezvoltare continuă și motivați de succesul celor pe care îi asistăm.

Cerinte

Căutăm pentru clientul nostru, companie multinaţională ce oferă servicii personalizate de închiriere articole textile DIRECTOR PRODUCŢIE Reponsabilități: - Conducerea colectivului si motivarea acestuia - Constientizarea calitatii superioare si a mediului inconjurator - Cunostiinte privind conditiile legale de munca - Conducere colectivului orientata spre atingerea obiectivelor - Raspunderea pentru rezultatele obtinute de personal si costuri - Intocmirea planurilor de scolarizare pentru salariati din subordine - Purtarea de discutii directe cu salariatii din subordine - Optimizarea derularii procesului de productie - Realizarea standardului de calitate, personal, mediu si eficienta energetica - Planificarea si intocmirea bugetului in functie de cifra de afaceri a conducerii societatii - Recunoasterea si propunerea de investitii necesare - Derularea si realizarea investitiilor impreuna cu directorul regional - Activitati de personal - Planificarea concediilor - Planificarea activitatii personalului subordonat - Planificarea schimburilor - Schimb de informatii reciproce cu cei din teren si cu persoana care se ocupa de relatiile cu clientii referitor la teme relevante si detalii ale clientilor - Organizarea interna a societatii si logistica noilor domenii de afaceri - Procurarea materialelor ajutatoare necesare intreprinderii, celor care nu sunt incluse in contracte cadru sau se procura la nivel central - Planificarea comenzilor de lenjerie pentru depozit in acord cu directorul societatii comerciale - Verificarea procesului referitor la programele de spalare si a instalatiilor de dozare - Dispunerea reparatiilor necesare pentru buna functionare a intreprinderii - Persoana de contact pentru autoritati si pentru reprezentarea intereselor investitorilor in acord cu directorul filialei - Implementarea cerintelor legale si modificarile acestora - Tinerea evidentei si rezolvarea, respectiv verificarea legala, prescrisa a tuturor echipamentelor (ex. cazanul cu aburi, instalatia de prevenire a incendiilor, ascensor, instalatia de aer conditionat etc.) - Organizarea ridicarii deseurilor si evidenta lor - Supravegherea mijloacelor de masurare - Intocmirea evaluarii furnizorilor - Intocmirea targeturilor si programelor de mediu, personal, calitate si energie - Responsabil cu managementul calitatii, mediului, personalului si eficientei energetice Cerințe: - Studii superioare în domeniul tehnic - Experienţă în domeniul tehnic, producţie şi cooronare personal - Cunoasterea limbii germanie la nivel avansat - Cunoasterea limbii engleze şi/sau maghiare constituie avantaj - Permis de conducere categoria B - Seriozitate - Spirit antreprenorial - Persoana organizată orientată spre spre soluţii Beneficii: - Program de lucru într-un singur schimb - Instruire la angajare - Pachet salarial motivant - Tichete de masă - Al 13-lea salar

2 pozitii disponibile 4 persoane au aplicat deja

Joburi similare