Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Descrierea jobului Postul este unul de conducere si presupune competente in: - Organizarea departamentului tehnic dupa principii si formate performante de business; - Implementarea unui management bazat pe obiective; - Implementarea unui management bazat pe performanta; - Gestionarea bugetului de venituri si cheltuieli al departamentului; - Realizarea ofertelor tehnice catre clienti, parte integranta din activitatea de contractare a lucrarilor de constructii; - Coordonarea echipelor de proiect implicate in proiectele de constructii ale clientilor companiei. Rolurile de baza ale postului - Postul de director tehnic are in subordine intregul departament tehnic (~50 ingineri, maistrii, muncitori, subcontractanti) iar responsabilitatile principale sunt planificarea, organizarea, coordonarea si controlul executiei lucrarilor companiei (baze sportive si locuri de joaca). -Acordarea de consultanta si consiliere tehnica directorului general; - Realizarea si implementarea unui sistem de coordonare a echipelor de project manageri si sefi de santiere; - Supervizarea echipelor de proiecte, sefii de santiere, subantreprenorii, etc.; - Imbunatatirea modului de lucru prin realizarea si implementarea de norme si proceduri; - Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor necesare executarii proiectelor, in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate; - Intocmeste ofertele de pret pentru consultanta tehnica; - Asigura consultanta tehnica in alegerea solutiilor potrivite in ceea ce priveste activitatea de ofertare catre clienti; - Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectelor si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectelor angajate; - Valorificarea si dezvoltarea oportunitatilor pe durata implementarii proiectelor; - Planificare eficienta a fortei de munca; - Asigura urmarirea proiectelor executate in ceea ce priveste incadrarea lor in graficul de executie si clauzelor contractul de executie a proiectului; - Colaboreaza cu directorul general adjunct in vederea organizarii comisiei de receptie a proiectelor executate si verifica periodic in teren exactitatea datelor din procesele verbale de receptie; - Orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici in functie de necesitatile organizationale/ departamentale in limitele de competenta ale postului ocupat.

Cerinte

Candidatul ideal Ne asteptam ca viitorul candidat sa aiba experienta dar si expertiza profesionala in organizarea, dezvoltarea si consolidarea Departamentului tehnic. Cerintele de baza ale postului: - Studii superioare profil tehnic/ constructii; - Experienta relevanta de minim 4 ani; - Studii post universitare in domeniul managementului; - Cunoasterea tehnologiilor de executie pentru lucrari de constructii; - Expertiza in gestionarea departamentului tehnic; - Bune cunostinte: MS Office, MS Project, Autocad (citire planuri), program devize; - Carnet de conducere categoria B.​ Profilul candidatului - Caracter puternic si Integritate - Atitudine pozitiv-constructiva - Rezistenta la stres - Excelente abilitati de comunicare - Rationament sanatos bazat pe o judecata corecta - Initiativa si o buna capacitate de a finaliza actiunile, fara suportul celor din jur

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare