Acest anunt a expirat la data: 24.04.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Promoveaza imaginea organizatiei Efectuarea de studii de piata Întocmirea de rapoarte cu privire la evolutiile macroeconomice, prognoze si imlicatiile lor asupra politicii organizationale referitoare la resursele materiale si umane; Studiul concurentei Participa la realizarea, dezvoltarea fortei de vânzare; este responsabil de evaluarea, analizarea si intruirea fortei de vânzari; Urmareste si gestioneaza bugetul de marketing si vânzari; participa la stabilirea targetelor de markeing si vânzari; Gestioneaza modul de realizare si utilizare a bazei de date (de marketing) a firmei; Coordoneaza modul de realizare si promovare a site-ului firmei; Întretine relatiii cu clientii firmei: analiza satisfactiei acestora; Participa la târguri nationale/internationale de profil facând propuneri de colaborare si implementare de noi produse în oferta firmei

Cerinte

cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office (word, excell, power point), navigare Internet; cunoasterea unei limbi de circulatie internationala; cunostinte din domeniul economic, management, marketing; abilitati de negociere, vânzari; nivel de inteligenta generala peste medie (capacitate de sinteza si de analiza, judecata rapida) creativitate; exprimare verbala; vocabular bogat; originalitate; rationament matematic si numeric; capacitate de a grupa sau categoriza lucruri, informatii; atentie selctiva, concentrata dar si distributiva; capacitati persuasive; echilibru emotional; responsabilitate personala; capacitate de planificare si organizare; eficienta personala (capacitate de ; capacitate de integrare în mediile de lucru; spirit de echipa; profil etic/integritate

4 pozitii disponibile 5 persoane au aplicat deja

Joburi similare