Acest anunt a expirat la data: 02.03.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

- administrarea contractelor cu furnizorii si clientii; - administrarea activitatilor de contractare si derulare a serviciilor de transport, vamuire, prestari diverse; - incheiere de contracte pentru prestari servicii in sistem Lohn; - aprovizionare cu marfuri de pe piata internationala si interna; - respectarea politicilor firmei in relatiile cu tertii si a prevederilor R.O.I. si C.C.M. Obiective de performanta : - sourcing: identificarea rapida a celui mai bun furnizor din punct de vedere al conformitatii marfurilor, seriozitatii, preturilor, termenelor de livrare, conditiilor de plata; - aprovizionare curenta: management optim al activitatii de aprovizionare din punct de vedere al asigurarii fluentei stocurilor.

Cerinte

- studii superioare economice si/sau juridice, specializari in comertul intern si international; - cursuri de specialitate; - cunostinte de Microsoft Office, Internet Explorer etc; - cunostinte de limba engleza la nivel mediu; - excelente abilitati de comunicare, de negociere, multitasking; - experienţa minim 2 ani pe un post similar in cadrul unui departament cu activitati comerciale in sectorul privat/stat; - excelenta cunoastere a legislatiei comerciale si contractuale, logistica, vamuire; - posesor de permis auto, categoria B; - atitudine proactiva, pozitiva; - initiativa, tenacitate, simt etic; - spirit de echipa si intercoordonare; - capacitate de incadrare in termene limita; - persoana dinamica si orientata spre rezultate.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare