Acest anunt a expirat la data: 05.02.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati/Beneficii • Emiterea facturilor catre clienti si monitorizarea incasarilor la termen; • Evidenta si efectuarea platilor catre furnizori/salariati/obligatii fiscale; • Registru de casa si deconturi cheltuieli; • Calcularea diurnelor, cheltuielilor de deplasare, pontajelor; • Responsabilitati front office (e-mailuri, telefon, fax); • Intocmirea rapoartelor specifice catre managementul companiei; • Participarea la realizarea procedurilor de lucru specifice domeniului de activitate; • Pachet salarial atractiv; • Decont transport si tichete de masa.

Cerinte

Candidatul ideal: • Experienta minim 5 ani; • Cunostinte foarte bune office (excel si word); • Studii superioare economice finalizate; • Persoana responsabila, autonoma si foarte bine organizata; • Program full time (8 ore); • Disponibilitate program prelungit; • Avantaj cunoasterea limbii franceze

1 pozitii disponibile 3 persoane au aplicat deja

Joburi similare