Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

- activitati salarizare ( plata salariilor cash, plata transportului pentru salariati, consumul tichetelor, inregistrarea subventiilor de somaj) - verificarea si inregistrarea operatiunilor de trezorerie (solduri si extrase bancare); - gestionarea documentelor contabile (facturi intrare, facturi iesire, bonuri de consum, note de receptie) - operarea platilor/incasarilor si emiterea chitantelor; - completarea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli; - operarea tranzactiilor in WinMentor; - verificarea si listarea registrului de casa; - completarea si depunerea declaratiilor contabile; - inregistrarea notelor contabile; - verificarea balantei si fisei de finante; - intocmirea bilantului; - verificarea stocurilor contabile si extracontabile; - intocmirea, urmarirea si analiza bugetului trimestrial; - participarea la sedintele organizate; Beneficii - pachet salarial avantajos; - bonuri de masa; - transport - mediu de lucru placut; - colectiv tanar;

Cerinte

- studii superioare economice; - experienta in domeniu minim 3 ani; - experienta relevanta in aplicarea prevederilor legislatiei financiar-fiscale-contabile; - experienta aprofundata in evidenta si conducerea evidentelor financiar-contabile si de gestiune; - capacitate de lucru in conditii de activitate intensa; - bun cunoscator al formelor de organizare a persoanelor fizice si/sau juridice; - cunostinte solide in utilizarea computerului si a aplicatiilor Mentor, MS Office si a altor aplicatii specifice activitatii profesionale; - buna capacitate de organizare; - atentie mare la detalii, capacitate de analiza si initiativa; - bune abilitati de comunicare si lucrul in echipa

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare