Acest anunt a expirat la data: 31.03.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati: - Evidenta contabila completa: - Evidenta si inregistrarea contabila a documentelor aferente achizitiilor de materii prime, materiale si servicii de la furnizori; - Evidenta extraselor bancare; - Evidenta si inregistrarea contabila a registrului de casa si a deconturilor; - Inregistrarea operatiunilor contabile in programul de contabilitate; - Operarea mijloacele fixe (intrari, amortizari, descarcari de gestiune); - Analizeaza activitatea economico- financiara a societatii; - Intocmirea situatiilor financiare - Reconcilieri fise de cont furnizori si clienti; - Asigura respectarea regulilor de intocmire a bilanturilor contabile; - Asigura pastrarea evidentelor justificative, a registrelor si a bilanturilor contabile; - Asigura relatiile cu banciile si alte institutii financiare, - Asigura respectarea legislatiei contabile si fiscale; - Intocmeste situatii contabile lunare; - Intocmeste balanta de verificare, declaratiile de TVA, bilantul, calculul impozitului pe profit; - Asigura desfasurarea in conditii optime a procesului de auditare a situatiilor fianaciare . - Intocmirea diferitelor rapoarte si situatii solicitate de catre conducere EXPERIENCE- Minimum 5 Years

Cerinte

Cerinte: - licentiat in studii economice; - cunostinte de limba engleza scris si vorbit - nivel avansat - cunostinte de fiscalitate: impozit pe microintreprindere, impozit profit- cheltuieli deductibile limitat/nedeductibile, TVA - scunostinte de raportare financiara - IFRS - cunostinte solide de operare PC: - pachetul Office; - cunostinte de operare softuri contabile ( avantaj SAGA) - capacitate de a redacta rapoarte, de a sintetiza si clarifica informatiile; - disponibilitate pentru calatorie.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Colegiu / studii postliceale

2 pozitii disponibile 9 persoane au aplicat deja

Joburi similare