Acest anunt a expirat la data: 16.07.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Cautam pentru o companie lider de piata in domeniul nacelelor si platformelor, un Economist trezorerie. Atributii in cadrul companiei: - asigurarea relatiei cu institutiile bancare si departamentul comercial in ceea ce priveste depunerea, la scadenta, a ordinelor de plata, CEC-urilor, biletelor la ordin, dispozitiilor de plata valutare si a altor documente de plata sau incasate folosite in circuitul bancar, lei si valuta; - ridicarea de la institutiile bancare a numerarului in lei si valuta in baza documentelor justificative legale si depunerea acestuia in casieria societatii; - gestionarea disponibilitatilor banesti, efectuarea platilor si incasarilor in lei si valuta care se deruleaza in numerar si gestionarea celorlalte valori de trezorerie: bonuri valorice, tichete de masa, timbre fiscale si evidenta contabila a acestora ; - efectuarea platilor la furnizori prin sistemele de plata on-line; - completarea, gestionarea si inregistrarea ordinelor de compensare; - verificarea si inregistrarea deconturilor si a ordinelor de deplasare, in lei si/sau valuta; - inregistrarea facturilor de servicii interne: utilitati, chirii, transport; -inregistrarea facturilor de avans servicii si stingerea acestor avansuri, la achizitia sau receptia materialelor ori serviciilor aferente; - verificarea corectitudinii inregistrarilor in jurnalul de cumparari pentru facturile de achizitii interne; - intocmirea situatiilor necesare legate de tranzactii, solicitate de contabil sef/directorul financiar, director general, auditori, autoritati fiscale; - participarea la inventarierea patrimoniului, prin oferirea tuturor detaliilor necesare personalului desemnat in comisia de inventariere.

Cerinte

- experienta pe un post similar minim 1 an; - studii superioare cu profil economic; - cunostinte MS Office si programe de contabilitate – ERP, Charisma; - calitatea de expert contabil, cursuri de IFRS/ ACCA constituie avantaj; - abilitati de comunicare, planificare si de gestionare a timpului; - capacitate de lucru in echipa si atitudine responsabila; - diplomatie si etica profesionala. Beneficii: Salarizare negociabila, in functie de abilitatile dovedite. Contract pe perioada determinata, cu program de 8h/ zi. Posibilitatea construirii unei cariere de succes in cadrul unei companii importante, ce are ca principala activitate inchiriere si leasing cu masini.

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare