Acest anunt a expirat la data: 26.01.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

- identifică potențialele proiecte specifice firmei pe platformele de profil; - se ocupă de documentația de atribuire provenită de la autoritățile contractante; - analizează și clarifică condițiile de participare la procedura de achiziție; - întocmește documentația cerută prin caietul de sarcini, fișa de date, etc; - completează formularele aferente licitației, redactează și depune oferta; - face sourcing și negociază cu potențialii furnizori; - elaborează răspunsuri la solicitările de clarificări emise de autoritățile contractante; - organizează și arhivează documentele aferente activității desfășurate.

Cerinte

- experiență în domeniu, minim 2 ani; - studii superioare: juridice, economice, tehnice; - cunoștințe de limba engleză la nivel mediu; - cunoașterea legislației naționale aplicabilă în domeniul achizițiilor publice; - abilități de utilizare MS Office (Word, Excel); - abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limită; - abilități organizatorice, interrelaționare și negocierea situațiilor problematice; - putere de decizie, asumare de responsabilități.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare