Acest anunt a expirat la data: 05.11.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Retea nationala de agentii de pariuri angajeaza AREA MANAGER: -Coordoneaza si gestioneaza sub toate aspectele (administrativ, tehnic, logistic, resurse umane) desfasurarea activitatii in cadrul punctelor de lucru (agentiilor de pariuri) din zona de responsabilitate; coordoneaza zona pe care o are in subordine ca pe un centru de profit; - Identifica spatii comerciale in zone care prezinta potential din punctul de vedere al desfasurarii activitatii de pariuri sportive, in vederea deschiderii de noi puncte de lucru (agentii de pariuri) si/sau relocarii celor existente; - Negociaza, in limita competentelor, diferite clauze contractuale; - Inainteaza catre conducerea societatii propuneri si solutii in vederea eficientizarii activitatii si cresterii profitabilitatii punctelor de lucru (agentiilor de pariuri) din subordine; - In stransa legatura cu Departamentul HR, recruteaza si selectioneaza personal (casieri) pentru punctele de lucru (agentiile de pariuri) din subordine; - Supravegheaza si coordoneaza activitatea desfasurata de angajatii din subordine, asigurandu-se de aplicarea corecta a procedurilor operationale; - Interactioneaza in mod constant cu clientii societatii, in vederea obtinerii feedback-ului referitor la produsele oferite de societate; - Monitorizeaza permanent activitatea desfasurata de concurenta si semnaleaza orice noutate in raportul saptamanal de activitate; - Reprezinta societatea in relatiile cu tertii.

Cerinte

Cerinte: - Studii superioare finalizate - Cunostinte operare PC - Competente in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor - Abilitati de comunicare - Cunostinte foarte bune de operare MS Office. - Gandire analitica si sintetica. - Aptitudini comunicare si capacitate de a lucra cu oamenii. - Atentie concentrata si distributiva. - Initiativa si spirit organizatoric. - Atitudine pozitiva si pro-activa. - Capacitate de a evalua si de a lua decizii. -Capabil sa respecte dead-line-uri; - Capacitate foarte buna de planificare si de organizare; - Capacitate buna de evaluare, analiza, de luare a deciziilor si de rezolvare a problemelor; - Aptitudinea de a urmari sarcini si obiective multiple. - Rezistenta la stres. - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare. - Spirit practic. - Experienta anterioara in management. - Candidatul raporteaza Managerului General - Planifica, implementeaza si dezvolta strategia de functionare optima a punctelor de lucru. - Update saptamanal management-ului firmei - Abilitati de organizare - Orientat spre obtinerea de profit - Rezistenta la efort si stres - Discernamant si capacitatea de a rezolva probleme - Flexibilitate, corectitudine si loialitatea fata de societate - Minim un an experienta in coordonarea si supravegherea unui colectiv de minim 3 persoane (avantaj) -Permis de conducere (obligatoriu)

1 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare