Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Candidatul ideal: Te așteptăm în echipa noastră! Ce căutăm? O persoană organizată, multitasking, dinamică, căreia îi place să lucreze în echipă, cu o atitudine pozitivă și proactivă! Dacă te-ai recunoscut în descriere, trimite-ne aplicația ta! Cum ne dorim să fie noul coleg? - să aibă cunoștințe de limbă engleză la nivel avansat (minim B2); cunoștințele de limbă franceză (minim A2) constituie un avantaj; - să aibă abilități excelente de comunicare orală și scrisă, în limba română și engleză; - să utilizeze MS Office -Word, Excel, Power Point, Outlook Express, minim la nivel mediu; - să aibă cunoștințe cu privire la utilizarea echipamentelor de birou: fax, copiator, imprimantă; - să aibă abilități excelente de relaționare profesională, să fie orientat către client; - să aibă capacitate de gestionare eficientă a timpului și de prioritizare a task-urilor în funcție de gradul de importanta si urgență; - să aibă capacitate de adaptare la un mediu dinamic și întreprinzător, să aibă deschidere să învețe lucruri noi; - dacă are un minimum de experiență pe o poziție similară - constituie un avantaj.

Cerinte

Care sunt taskurile noului coleg? - menține relația profesională cu partenerii și colaboratorii companiei; - oferă suport de tip administrativ colegilor din sediu; - realizează activități de secretariat și corespondență; - realizează rapoarte zilnice, săptămânale, lunare și la cerere, precum și agende de întâlniri; - utilizează aplicații și actualizează baze de date specifice companiei; - ține minutele ședințelor; - gestionează comenzile pentru furnizori externi (papetărie, protocol, întreținere, servicii curățenie); - organizează protocolul delegațiilor din sediu. Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial atractiv.

1 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare