Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

În calitate de Front Desk Assistant vei gestiona sarcinile specifice bunei desfășurări a activității de Recepție și vei fi implicat în soluționarea de diverse sarcini administrative. Principalele tale responsabilități vor fi: • Gestionarea relației cu publicul și cu colaboratorii externi; • Menținerea relației cu partenerii firmei (clienți, furnizori etc); • Asigurarea protocolului necesar în timpul delegațiilor sau ședințelor de lucru; • Gestionarea activităților administrative ale sediului; • Preluarea apelurilor telefonice și a corespondenței interne și internaționale; • Realizarea de rapoarte săptămânale, lunare sau la cerere, precum și agende de întâlniri. Beneficii: Beneficii : - Formare la nivelul companiei; - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes; - Pachet salarial atractiv.

Cerinte

• Cunoștințe de Limba Engleză – nivel mediu conversațional; • Capacitate de organizare și de prioritizare a task-urilor; • Excelente abilități de comunicare și relaționare; • Cunoștințe de operare PC (pachet Microsoft Office); • Experiență profesională de minimum 1 an în domeniul administrativ-secretariat – reprezintă un avantaj.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare