Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Studii superioare, preferabil studii economice; • Foarte bună stăpânire a limbii engleze; • Foarte bune abilități IT; • Foarte bună cunoaștere a proceselor și a procedurilor administrative; • Foarte bună cunoaștere a metodelor de lucru cu clienții; • Capacitate de a lucra într-un mediu performant intr-un ritm alert, cu sarcini multiple și noi solicitări in acelasi timp; • Abilitate de a colabora bine cu toate departamentele companiei precum și cu colegii; • Capacitate de a se adapta la nevoile companiei, inclusiv sarcini de asistență a personalului executiv; • Flexibilitate, spirit de inițiativă și autonomie; • Atitudine proactivă; • Concentrare pe rezultat; • Capacitate de muncă; • Gândire pozitivă și rapidă; • Promptitudine și rezistență la stres; • Excelente abilități de executare și de organizare.

Cerinte

• Oferire de sprijin administrativ Directorului General și echipei manageriale în activitatea cotidiană; • Gestionare calendar, pregătire și planificare întâlniri; • Pregătire rapoarte și protocoale; • Corespondare scrisă și orală cu furnizorii (echipament de birou, cafea, apă, produse de curățare, etc) • Realizare sarcini de recepționer; • Preluare apeluri telefonice și mesaje; • Inregistrare și transcriere în format electronic de date si documente, conform cerințelor postului; • Păstrare documente și date intr-un mod bine organizat și la îndemană; • Sortare și distribuire corespondență și interacționare cu curierii; • Ținere în evidență a registrelor de prezență; • Păstrare în ordine a biroului de recepție; • Alte atribuții ce îi pot fi repartizate.

1 pozitii disponibile 9 persoane au aplicat deja

Joburi similare