Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Candidatul ideal: Căutăm o persoană dinamică, autonomă, cu spirit de inițiativă și capacitate de organizare pentru a se alătura echipei noastre din Arad. Pentru reușita în această misiune este nevoie de: - Cunoștinte de limba franceză la un nivel mediu – nivel minim B1; - Abilități de analiză și prelucrare a informațiilor; - Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office; - Spirit de echipă, seriozitate, viteză de reacție și multitasking.

Cerinte

În calitate de Funcționar administrativ principalele tale responsabilități vor fi: - Traducerea etichetelor de pe produse (compoziție,gramaj, etc), conform legislației în vigoare; - Generarea și printarea etichetelor pentru produsele din magazinele noastre din ARAD; - Efectuarea inventarului mărfii recepționate; - Introducerea informațiilor traduse în baza de date; - Etichetarea produselor. Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial atractiv.

1 pozitii disponibile 3 persoane au aplicat deja

Joburi similare