Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Descrierea jobului: Misiuni: - Urmărirea comenzilor declarate de către asistenții comerciali și actualizarea disponibilului de marfă; - Întocmirea și înregistrarea facturilor; - Asigurarea înregistrării cu acuratețe a tuturor comenzilor; - Crearea și înregistrarea fișelor informative de produs, aferente achizițiilor făcute de către client; - Gestionarea stocurilor și promovarea produselor prin postarea prezentărilor pe site-ul de profil și pe site-ul clientului. Beneficii: Și pentru că valorificăm dorință de a învăța, oferim următoarele beneficii: - Pachet salarial motivant; - Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, feedback și coaching din partea responsabililor direcți; - Formare în mediul de lucru SAP; - Desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă.

Cerinte

Multitasking și orientat spre calitate? Te angajăm! Noul coleg va avea un rol important în echipa noastră, el reprezentând un real suport pentru activitatea comercială desfășurată în departamentul nostru de vânzări la sediul din Iași. Colegul ideal: - Cunoștințe de limbă franceză la nivel mediu-avansat (minim B1); - Cunoștințe de utilizare pachet MS Office -Word, Excel; - Capacitate de gestionare eficientă a timpului și de prioritizare a task-urilor în funcție de gradul de importanță și urgențtă; - Capacitate de sinteză și spirit analitic; - Capacitate de adaptare la un mediu dinamic și intreprinzător; - Experiență de lucru relevantă în domeniul administrativ, reprezintă un avantaj.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare