Acest anunt a expirat la data: 10.08.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Scurta descrire a postului: operarea în sistemul de gestiune a miscarilor de stoc in baza documentelor de intrare-iesire, emitere si evidenta facturi, avize de insotire a marfii, note de transfer, note de predare-primire, bon consum, chitanţe, conform prevederilor legale şi procedurilor financiar - contabile ale companiei. Sarcinile si responsabilitatile functiei - Emite facturi fiscale pentru mărfurile livrate din depozit; - Întocmeşte avizele de însoţire a mărfii către clienţi şi punctele de lucru ale companiei in baza repartiţiei de marfă; - Întocmeşte note de transfer, predare-primire între gestiuni; - Întocmeşte bonuri de consum; - Actualizează în sistemul informatic preţurile de vanzare pentru mărfurile din stoc; - Emite chitanţe pentru încasările cu numerar; - Depune zilnic numerarul la casieria companiei din sediul central pe baza de borderou de predare-primire; - Primeşte de la clienţi instrumente de plată bancare pentru contravaloarea marfii livrate; - Întocmeşte lunar raportul de gestiune centralizator; - Mentine evidenta stricta a documentelor de intrare-iesire in baza carora opereaza in sistem; - Mentine evidenta stricta a documentelor fiscale emise si a celor primite; - Centralizează periodic (zilnic, saptamanal si lunar) toate documentele de intrare/ieşire din gestiune pe tip document, tip operatiune, gestiune, client / punct de lucru; le raportează Departamentului Financiar-Contabilitate la termenele stabilite prin proceduri interne; - Conduce si mentine o evidenta stricta, pe suport hartie si informatic, a expeditiilor de marfa prin mesagerie; actualizeaza zilnic fisierul de evidenta, confrunta bilunar datele din fisierul de evidenta cu factura prestatorului de servicii de transport; raporteaza in scris, imediat, neconcordantele intalnite Departamentului Financiar-Contabilitate; - Participă la realizarea inventarelor solicitate de echipa de management - anual şi ori de câte ori se consideră necesar; - Arhivează documentele financiar-contabile, conform legii şi procedurilor companiei

Cerinte

Cerinte: - nivel de studii: minim studii medii, preferabil economice, - cunoştinţe operare programe de gestiune; avantaj WinMentor, - cunostinte avansate de operare PC ( MS Office), - aptitudini si abilitati cerute de post: abilităţi foarte bune de comunicare interpersonală; flexibilitate, deschidere la sugestii, gândire pozitivă; - experienta ceruta de post: minim 2 ani; - disponibilitate de naveta in Apahida, transport asigurat.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare