Acest anunt a expirat la data: 08.02.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Responsabilitati - Primirea pacientilor si asigurarea activitatilor de protocol; - Programarea pacientilor pentru consultatii si tratamente; - Furnizarea, cu amabilitate, a informatiilor solicitate de catre clienti – pacienti; - Facturarea serviciilor prestate ( tratamentelor) de catre firma; - Tehnoredactarea documentelor, conform necesitatilor; - Activitati specifice de secretariat (transmitere fax-uri, mail-uri, fotocopiere documente); - Administrarea necesarului de protocol si consumabile pentru echipamentele din dotare (fax, xerox, etc.); - Raspunde de modul de pastrare si tratare a documentelor primite din exterior si interior si de predare a acestora in timp util persoanelor destinatare; - Raspunde de calitatea si corectitudinea informatiilor transmise in exterior / interior; - Raspunde pentru pastrarea confidentialitatii informatiilor legate de activitatea firmei; - Indeplineste alte saricini in conformitate cu cerintele Fisei postului

Cerinte

Cerinte - Studii medii/superioare finalizate; - Abilitati foarte bune de comunicare, atat in limba romana cat si in limba engleza; - Usurinta, claritate si coerenta in exprimarea ideilor - scris, verbal; - Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel) MS Outlook, navigare internet; - Cunoasterea foarte buna a echipamentelor de birou specifice activitatii secretariatului: fax, scanner, copiator; - Capacitate de relationara interumana, gandire pozitiva si proactiva; - Aspect fizic placut, ingrijit, simt estetic, reprezentativ pentru imaginea companiei; - Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete); - Abiliati de multi-task; - Mentinerea imaginii companiei prin exemplu si professionalism; - Seriozitate si dorinta de stabilitate in companie; - Rezistenta la stes si lucru in conditii de presiune; - Experienta anterioara reprezinta avantaj.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare