Acest anunt a expirat la data: 12.08.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Coordoneaza echipa Dept. Front Office, asigurand o primire corespunzatoare a clientilor in locatie; Antreneaza personalul Rceptiei, organizeaza si coordoneaza activitaile specific, de la planificarea rezervarilor la controlul platilor; Efectueaza controlul rezervarilor in hotel si inregistrarea acestora sub aspect financiar; Urmareste realizarea Bugetelor de Venituri si Cheltuieli; Verifica si mentine acuratetea profilelor clientilor (bazele de date); Este responsabil de promovarea si vanzarea serviciilor hoteliere; Asigura o verificare constanta a clientilor potentiali, asigurandu-se ca acestia intrunesc standardele comerciale si economice representative pentru organizatie; Se asigura ca procedurile de night audit sunt realizate conform standardelor; Raspunde de satisfactia si fidelizarea clientelei; Este reprezentantul societatii in relatia cu clientul; Coordoneaza activitatile care conduc la asigurarea satisfactiei clientilor: oferirea de servicii, rezolvarea reclamatiilor si a situatiilor particulare.

Cerinte

Usurinta in comunicarea verbala; Abilitati de relationare interpersonala; Spirit de echipa; Implicare, initiativa si rigurozitate; Atentie la detalii; Creativ si deschis la nou; Organizare si multi-tasking; Capabil sa respecte dead-line-uri; Capacitate foarte buna de planificare si de organizare; Capacitate buna de evaluare, analiza, de luare a deciziilor si de rezolvare a problemelor; Capabil sa coordoneze mai multe proiecte si responsabilitati in paralel; Abilitati dovedite de management; Studii superioare incheiate in domeniul economic; Bune abilitati de operare Microsoft Office si in sisteme de rezervari, specifice industriei hoteliere.

1 pozitii disponibile 10 persoane au aplicat deja

Joburi similare