Acest anunt a expirat la data: 28.01.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Cerinte:

• Lb. engleza - nivel avansat (obligatoriu);
• Cunostinte medii Microsoft Operating Systems (Win Xp 7) si Microsoft Office;

• Bune abilitati de comunicare;
• Rezistenta la stres si flexibilitate;
• Capacitate rapida de acomodare si invatare;


Avantaj:
• Cunostinte SQL;
• Cunostinte de baza despre protocoale retea TCP/IP;
• Permis categoria B;


Responsabilitati:

• Asigurarea suportului tehnic telefonic, prin internet (remote) si la sediul clientului pentru aplicatiile de business aflate in portofoliu;
• Soluţionarea solicitărilor de suport care se referă la aplicaţiile de business, provenite de la utilizatorii sistemului informatic în termenele de execuţie agreate prin SLA (notificarea se face prin sistemul de call center, prin aplicaţia de helpdesk IT sau prin autosesizare);
• Escaladarea solicitărilor complexe către Application Expert (nivelul 3 de suport);
• Instalarea si testarea aplicatiilor de business comercializate;
• Participare la implementarea solutiilor de business catre client;
• Sustinerea de training-uri pentru client cu privire la folosirea aplicatiei de business.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate

Nivel minim de experienta necesara 1 - 2 ani

Limbi straine necesare Engleza

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare