Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

– Defineste si aplica toate criteriile si metodologiile de recrutare agreate de companie – Intocmeste job descriptions si profilele pentru diversele pozitii din companie in acord cu cerintele sefilor de departament – Posteaza anunturile de recrutare – Selectarea aplicatiilor primite in conformitate cu -cerintele posturilor si sustinerea interviurilor – Monitorizarea procesului de recrutare pana la finalizarea sa cu succes – Aplica metodologia de evaluare a performantelor angajatilor – Realizarea de activitati administrative in domeniul resurselor umane: pontaje, completarea registrului de evidenta a salariatilor, intocmirea fisei postului, intcmirea contractelor individuale de munca, eliberarea de adeverinte – Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal ale salariatilor companiei – Actualizarea cunostintelor de legislatie a muncii – Realizarea de rapoarte si situatii statistice.

Cerinte

– Studii superioare in domeniul socio-uman – Experienta in domeniul resurselor umane, pe o pozitie similara, minim 2-3 ani – Abilitati de comunicare si relationare, flexibilitate, organizare si auto-organizare, analiza, intuitie si capacitate de observare Cunostinte operare PC – Word, Excel, Internet.

1 pozitii disponibile

Joburi similare