Acest anunt a expirat la data: 15.11.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Descrierea jobului – sa asigure gestiunea fizica a stocului de marfa - sa introduca marfa in stoc in baza documentelor de intrare ​- sa organizeze sistemul de primire si de expediere / livrare si de stocare a materiilor prime si produselor – sa tina si sa proceseze înregistrarile din depozit – asezarea marfurilor in depozit – pregatirea marfurilor in vederea livrarii catre clienti – sa revada stocurile la perioade determinate pentru materialele stocate, produsele semifinite si alte produse din depozit – sa organizeze listele de inventar/fisele de magazie din depozit ​- achizitionarea si livrarea materialelor, produsleor, echipamentelor - abilitatea de a lucra sistematic, precizie, memorie vizuala, îndemânare de lucru cu cifrele si abilitatea de a comunica constructiv cu personalul din alte departamente asociate – capacitate de organizare a spatiului de depozitare si de pastrare a acestuia in conditii optime de functionare – cunostinte manipulare motostivuitor Descrierea companiei East European Business Center este o companie cu peste 20 de ani de experienţă în domeniul frigorific şi industrial şi oferă clienţilor produse şi servicii de maximă calitate, conforme cu toate standardele europene în domeniu. EEBC ofera servicii de consultanta, proiectare, executie, montaj instalatii frigorifice, instalatii de climatizare si ventilatie, instalatii PSI, hale si depozite frigorifice, instalatii frigorifice auto, pompe de caldura aer apa, iluminare solara si eoliana, turbine eoliene si centrale termice. EEBC ofera de asemenea servicii de montaj, întretinere si reparatii pentru toata gama de instalatii frigorifice, de ventilatie si climatizare (inclusiv prin pompe de caldura); instalatii electrice interioare si exterioare; instalatii termice (inclusiv panouri solare) si sanitare; instalatii de umidificare si dezumidificare; depozite frigorifice complete; instalatii apa-canal; instalatii PSI etc.

Cerinte

Candidatul ideal · studii medii; · minim 2 ani experiență relevantă pentru post; · creativitate, inițiativă, implicare; · capacitate de asimilare rapidă a informațiilor; · spirit organizatoric; · cunoștințe avansate de utilizare MS Office (Word, Excel), navigare internet; · permis auto și experiență în conducerea auto.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare