Acest anunt a expirat la data: 27.08.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Căutam un Gestionar logistică pentru un program full-time cu următoarele responsabilităţi: Trimite cereri de ofertă furnizorilor de materiale, pe baza necesarului de aprovizionare aprobat de managerul direct; Negociază cu furnizorii condiţiile comerciale ale colaborării, încheie contracte de colaborare/furnizare; Asigură procesul de aprovizionare prin intermediul furnizorului de echipamente, cu suport intern sau personal; Efectuează recepţia produselor (şi urmăreşte încadrarea produsului în termenii agreaţi atât din punct de vedere cantitativ, cât şi calitativ, precum şi în termenele de livrare/ updatează formularul necesar de materiale cu aprovizionarea realizată); Verifică la recepţia mărfii corespondenţa cantitativă a mărfii cu cea de pe factură şi verifică vizual/calitativ marfa aprovizionată; Eliberează materiale din stoc în baza bonurilor de consum prezentate de Managerul de proiect; Efectuează inventarierea pentru a identifica şi soluţiona eventualele diferenţe (cu suport contabil); Gestionează aparatele şi uneltele companiei; Elaborează planul de mentenanţă al echipamentelor de proces (IT, auto); Gestionează parcul auto Servelect (are evidenţa reviziilor periodice, RCA, CASCO, reparaţii).

Cerinte

Minim 1 an experienţă pe un post similar; Permis de conducere cat. B; Cunoaşterea limbii Engleze la nivel mediu; Cerinţe minime - studii medii; Cunoştinţe de operare în MS Office; Bune abilităti de comunicare şi negociere, un vocabular elegant; Capacitate de organizare şi planificare; Competenţele pe vânzări constituie un avantaj.

1 pozitii disponibile 3 persoane au aplicat deja

Joburi similare