Acest anunt a expirat la data: 19.01.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

- primeste si gestioneaza cereri de suport, folosind sistemul de ticketing intern si telefonic; - analizeaza cererile primite si dupa caz, redirectioneaza catre persoanele abilitate problemele ce nu tin de competenta sa; - oferta suport, telefonic, remote si/sau in scris, in utilizarea aplicatiilor de business; - opereaza setari/configurari in sistem; - ruleaza scripturi si/sau proceduri pe baza de date; - participa la testarile functionale realizate de catre echipa de dezvoltare, inainte de darea in exploatare a noilor produse; - sustine sesiuni de instruire pe parte de aplicatii de business pentru personalul nou angajat. * Compania asigura transportul personalului angajat.

Cerinte

- experienta minim 6 luni intr-un post similar; - persoana orientata catre client si rezolvarea problemelor acestuia; - excelente abilitati de comunicare directa si in scris, pentru a putea transpune cerintele tehnice in termeni non-tehnici catre utilizatorii finali; - atentie sporita la detalii, spirit de echipa.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate

Nivel minim de experienta necesara 6 - 12 luni

Limbi straine necesare Engleza

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare