Acest anunt a expirat la data: 22.07.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Responsabilitati – gestionarea contractelor individuale de munca (intocmire, inregistrare, modificare, incheiere, arhivare) si operare Revisal a tuturor modificarilor intervenite in contractele de munca; – administrarea documentelor de personal si actualizarea bazei de date Charisma, la fiecare modificare; – eliberarea de adeverinte si alte documente specifice (adeverinte medic, acte aditionale, anexe, decizii, cercetari, etc.); – inregistrarea si evidenta concediilor lunare si anuale, pe departamente si informarea periodica a managerilor asupra acestora; – comunicarea cu sefii de departamente in problemele legate de relatiile intre angajati si societate; – gestionarea si pregatirea diverselor rapoarte specifice de HR; – gestionarea relatiei cu autoritatile in domeniu (ITM Bucuresti, AJOFM, Casa de Pensii); – informarea angajatilor asupra procedurilor interne de HR si nu numai; – evidenta si inchiderea notelor de lichidare;

Cerinte

– studii superioare finalizate; – cursuri de pregatire in domeniul legislatiei muncii; – diploma de specialitate – inspector resurse umane; – experienta in domeniu min. 2 ani; – experienta pe post asemanator 1 an; – limba engleza (citit, scris, vorbit) – nivel mediu; – operare PC (MS Office, Excel avansat); – persoana serioasa, ordonata, dinamica; – abilitati deosebite de comunicare, orientare catre client;

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare