Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Responsabilități: - Formulează și postează pe site-urile de specialitate anunturile de angajare; - Organizează interviuri în vederea prezentării unei liste scurte cu candidați clientului - Se implică în proiectele de comunicare externă și de creare a unei imagini de angajator; - Coordonează realizarea evaluărilor de performanță; - Asigură realizarea de sesiuni de inducție pentru noii angajați; - Realizează exit interview cu angajații care părăsesc compania din proprie initiativă; - Susține training-uri specifice dezvoltate de echipă Resurse Umane; - Operează datele angajaților în aplicația de Administrare de Personal și se asigură de corectitudinea informațiilor conform procedurilor interne; - Planifică și organizează instructajul SSM și controlul medical de medicină muncii; - Gestionează relația cu partenerii firmei: clienți, furnizori, bancă, etc. Beneficii: Beneficii: -Training și coaching pe toată perioada formării; -Reale oportunități de dezvoltare a carierei; -Mediu de lucru prietenos, dinamic și profesionist; -Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Suntem în căutarea unui super-coleg, pasionat de sferă resurselor umane, care să fie: - Sociabil și comunicativ, cu o puternică ¨can-do attitude¨; - Analitic și capabil să-și susțină proiectele în mod argumentat; - Capabil să ghideze și să motiveze angajații, să acorde feedback și să îi consilieze profesional; - Organizat și cu un simț dezvoltat al prioritizarii taskurilor; - Orientat către rezultate și către clienți; - Adaptabil la evoluția și dinamica proiectelor; - Cu experiență în domeniul recrutarii de personal și resurselor umane, de minim 4-5 ani cumulat; - Cunoscător de limbă franceză și engleză la nivel mediu (minim B1).

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare