Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

În calitate de Logistics process officer în Veo, principalele tale misiuni vor fi: - Contactarea furnizorilor de marfă din Romania şi ţările învecinate pentru a asigura aprovizionarea platformei logistice şi a organiza transporturile; - Organizarea transportului de marfă de la furnizorii din Romania şi tarile învecinate către platforma logistică şi de la platformă către clienţii companiei şi urmărirea comenzilor până la recepţionarea mărfii; - Negocierea tarifelor de transport pentru a identifica cea mai bună soluţie de livrare; - Stabilirea telefonică şi prin e-mail a datelor şi orelor de livrare la platforma de destinaţie; - Informarea serviciului Achiziţii şi Marketing (din partea clientului) despre comenzile blocate; - Comunicarea cotaţiilor de transport la cererea serviciului Marketing (din partea clientului). Beneficii: Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Curs de limba franceză; - Training de specialitate; - Cursuri de dezvoltare personală .

Cerinte

Candidatul ideal: Dacă eşti o persoană dinamică şi motivată, cu abilităţi de negociere şi capacitatea de anticipare a situaţiilor neprevăzute, dacă oportunitatea de a te forma şi dezvolta într-un mediu internaţional reprezintă o provocare pentru tine, atunci alătură-te echipei Transport la sediul nostru din București. Pentru reuşita în această misiune este nevoie de: - Experientă profesională într-unul din domeniile următoare: customer service, order management, achiziţii, vânzări, transport, logistică; - Limba engleză nivel mediu conversaţional (limba franceză constituie un avantaj); - Cunoştinţe de utilizare pachet Microsoft Office (îndeosebi Excel); - Cunoştinte SAP ( reprezintă un avantaj); - Bună capacitate de organizare; - Gândire analitică; - Atenţie la detalii.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare