Acest anunt a expirat la data: 10.12.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

IT HELPDESK Sa realizeze lucrari complexe de instalare, intretinere si service a echipamentelor distribuite de catre companie • Sa se deplaseze la sediul clientului, pentru interventii in urma solicitarii acestora, sau sa asigure asistenta tehnica telefonic • Sa diagnosticheze defectul in urma reclamatiei clientului • Sa inlocuiasca componentele defecte atunci cand este posibil • Întocmeste necesarul de piese de schimb • Asigura optimizarea permanenta a stocului propriu de service • Sa asigure clientului un training minim de utilizare a echipamentului, in functie de specializarea tehnicianului • Sa intocmeasca documentatia necesara fiecarei interventii pentru cat mai buna gestionare si remediere adefectiunii (fisa de interventie/fisa de intrare in service/proces verbal de predare primire) • Sa gestioneze interventiile in functie de gradul de prioritate, stabilit de Manager•ul direct astfel incat sa se indeplineasca atributiile stabilite pentru ziua respectiva, alegandu•se traseul optim pentru indeplinirea lor • Sa se adreseze clientilor in mod respectuos si sa aibe o atitudine corespunzatoare. Sa explice clientului pe cat posibil defectiunea survenita • Executa actiunile cuprinse în programele de urmarire a satisfactiei clientilor • Îmbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate • Pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma • Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei • Respectarea prevederilor normativelor interne si procedurile de lucru privitoare la postul sau • instalare si configurare hardware (calculatoare, periferice) • instalare si configurare sisteme de operare • instalare si configurare aplicatii desktop diverse • diagnosticare si/sau depanare hardware periferice si sisteme • instalare si configurare servere Windows si Linux • instalare si configurare servere aplicatii email (Exchange sau altele), file-sharing services, etc

Cerinte

Spirit de echipa, atitudine constructiva meticulozitate, usurinta în manipularea fizica si ordonarea obiectelor în mediul profesional, capacitate de organizare, spirit practic, corectitudine, interes pentru documentare si solutionarea problemelor, informarea si ajutorarea altora; tenacitate, amabilitate. • Experienta in domeniul tehnic, cunostinte de instalare, configurare si diagnosticare a echipamentelor IT • Cunostinte IT, hardware, software si retele de calculatoare • Abilitati de comunicare • Carnet de conducere categoria B cunostinte de hardware si software; • cunostinte de retea: echipamente de retea, protocoale de comunicare • cunostinte de instalare si utilizare sisteme de operare: Linux, Windows (inclusiv servere) • cunostinte de instalare echipamente periferice • cunostinte de instalare si utilizare aplicatii desktop • persoana responsabila, bine organizata, care poate invata usor, cu initiativa • abilitati de analiza, planificare si prioritizare a activitatilor • limba engleza (germana, franceza - constituie avantaj) • permis de conducere cat.B • referinte de la locurile de munca anterioare (cel putin date contact persoane pentru care au mai lucrat)

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare